Effektivt

Idag har jag gjort två bra saker. Detta är alltså två mer bra saker än vad jag brukar göra på en dag. You do the math!

1) Ställde klockan på 07.20 imorse enbart för att Ola skulle vara med i Vakna med the voice 07.25. Detta var det bästa med den här dagen! Gud, jag kan inte få nog av den människan. Låg bara och tänkte på hur fantastisk han är och att jag vill ha honom mest av allt i hela världen!

2) Haft ett jävligt effektivt fjällen-möte. Mat och shopping-listor skrevs och alla blev tilldelade sina specialla saker att stå för. Inga klagomål och inget fanns att bli oense om. Fifan, så taggat det blir med fjällen!





Bjuder på ett you tube-klipp från Ola imorse! Jag dör när han tar av sig mössan <3 Snacka om finaste killen i väääärlden!


Kommentarer
Postat av: vicko

Jag tänkte såhär va. Att snart nalkas det (förhoppningsvis)vår och sommar och det är ju inte helt fel. Men sen kommer ju en rätt trälig höst och vinter igen. Så jag hade nog tänkt vinna pengarna i slutet av sommaren och så drar vi i mellandagarna och så firar vi det nya året i Krabi. Tänkte också att eftersom Ola ska vara med i Melodifestivalen och självklart kammar hem segern så kanske han inte har nån lucka i kalendern förrens till årsskiftet. Låter det bra ? :)

2010-02-02 @ 10:53:29
URL: http://viickom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback