En får ju till å skämmas

Just nu är 13 av mina 115 kill-kontakter på msn online. Och så plötsligt nu slog det mig... jag har visst hånglat med 9 av dem. HA HA! Det är ju nästan inte okej. Ytterligare ett beteende jag kanske bör skämmas för. Kanske har det ett samband med alkoholen i några av fallen också. Lite halv-ond (lite god? heheh) cirkel det där.

Bara det faktum att jag faktiskt har 115 kill-kontakter på msn och endast 49 tjej-kontakter visar ju rätt tydligt vad jag har sysslat med i mina dagar... Raggat en hel del. Det är typiskt min grej. Eller det var, åtminstone. Nu vet jag inte om jag nästan har lagt mig lite på latsidan... senaste veckorna.

 
"Random-ragget" i GBG, Sagge! Klassiker!

Kommentarer
Postat av: Pet

hahaha, vilkenkväll :D

2010-01-27 @ 10:45:37
Postat av: Emelie

Hej !



Ja, det stämmer. Jag väntar också på matchning. Vilka åker du med ? Något drömställe du vill hamna på ?



Kram

2010-01-27 @ 12:25:15
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: Sash

hahaha randomragget FTW. "nästan" ligga på dansgolvet HA HA HA ... Döda mig:D

2010-01-27 @ 16:13:31
Postat av: sabrina

svar: tjena :) Colorado är verkligen den bästa staten du kan bo i! Det är låga taxes, och Colorado är den stat i USA som har flest soliga dagar, låååångt fler än California och Flordia (därför det är så kul när alla tror att Colorado är en kall stat haha, det är en skitvarm stat!). Jag fullkomligt ÄLSKAR Denver, riktigt skön stad! Trots att där bor över 1 miljon människor så känns inte staden "för" stor, om du förstår? Hade inte varit rädd att gå runt i Downtown själv en kväll liksom :) Vad kul att du ska åka :)

2010-01-27 @ 22:49:55
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback