Lite random bah



Att jag vill - vända tillbaka mitt dygn
Att jag har - en ny tv
Att min senaste kyss - är lite hemlig
Att jag lyssnar mycket på - andras tjat
Att jag funderar mycket på - varför det blev som det blev
Att jag pratar - alldeles för bred östgötska
Att jag inte gillar - att bli bortprioriterad
Att min första riktiga kyss - var med Emil Bankelius
Att jag avskyr när folk snackar - om deras egna problem utan att bry sig om andras
Att kärlek är - det mest idiotiska som finns
Att jag gillar - att dricka öl (alldeles för ofta)
Att jag alltid kommer - ha en hemlig önskan
Att jag är förälskad i - Ola
Att sist jag grät var - av samma anledning som det alltid är...
Att min mobiltelefon är - fantastisk
Att när jag vaknar på morgonen - får jag alltid ångest över att klockan är efter 12.00
Att innan jag går och lägger mig - tittar jag på ett avsnitt av "High Chaparall"
Att idag har jag - uppdaterat min mail 100 gånger utan resultat
Att jag just nu tänker på - att det är förjävla överhett i mitt rum
Att imorgon kommer jag - ha fjällenmöte
Att jag hoppas - att jag vinner 500 miljoner det här året
Att jag verkligen vill - att min dröm-familj från USA ska höra av sig nuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: vicko

Men det va ju jag som skulle vinna 500 miljoner. Då skulle ju vi åka till Krabi :D Du har väl inte dissat ????

2010-02-01 @ 21:01:08
URL: http://viickom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback