LOLZ

 

Sagga pratar med en polare via msn angående våran fjällenresa vecka 8. Följande sägs:

erik *** säger:
ahaaa nice då !
va är de för folk ?
SARA säger:
cilla megge osv
erik *** säger:
ahaaa
säger mig inte mye
SARA säger:
cilla ... VET DU VÄL
erik *** säger:
suparn ?
SARA säger:
aaaa
erik *** säger:
aa men ja vet


Slutsats av detta: För mig okänt folk vet vem jag är via ett nickname som är "suparn". Detta är inte på något sätt okej och detta bör få mig att tänka till. Jag ska vara nykter i helgen och jag ska inte under några omständigheter visa mig i närheten av Ågatan på lördag! Detta beteende är inte hållbart längre. Tack till er som tror på att jag kommer lyckas med att hålla mig i skinnet på lördag, om ni finns någonstans där ute :D

 

P.s För utomstående, det är inte Sagga "SARA" jag är tillsammans med på bilden ovan, även om man kan tro det eftersom det lite var henne inlägget berörde. Ville bara förtydliga detta så inga missförstånd uppkommer. D.s


Kommentarer
Postat av: Sagge

Hahaha :D Klockisen <3:D

2010-01-26 @ 09:05:46
Postat av: Sagge

ps. såklart du kan klara det. men hoppas det bara gäller helgen som kommii? :)

2010-01-26 @ 09:06:27
Postat av: laura

vafan?var tvungen att sätta ögonen i dataskärmen,är det jgag på bilden. Vettifan när,var, hur dock :D

2010-01-26 @ 16:57:31
URL: http://laurasgata.blogg.se/
Postat av: Cillisen

Sagge, klart det bara är nu i helgen! Fast lite mer lugnt framöver kanske, sen spåra som fan i fjällen :D :D



Pära, hahaha! Snygg bild på dig ju! Lagom glad när du umgås med mig ser jag :D Bilden togs hos Hanna och Dabro den där gången vet du? När du sa "jag ska till Platens innan elva och få gratis inträde, helt klart!" 22.56 gittar du från Hanna i Hejdegården "jag drar till Platens nu" i tron om att hinna innan elva! HA HA LYCKA TILL LIX ^^

2010-01-26 @ 19:14:59
Postat av: mill

vi kan ha lost+butterfly effect natt ? :D:D:D

2010-01-26 @ 22:20:15
Postat av: laura

haha vafan tänkte jag med:D? soft hjärna man har då:D

2010-01-27 @ 07:30:25
URL: http://laurasgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback