USA!(!!!!!)

ALLTSÅ, JAG DÖR!

Nu går jag ut med min USA-blogg för er som är intresserade av mina förberedelser inför mitt år borta i Staterna. Jag har jobbat lite extra med designen, så hoppas den duger för er andra också! Hur som helst, här finner ni den: http://cillihej.blogg.se/

Haha jag är så jävla exalterad nu att jag bara vill löpa och väcka både mamma och pappa, men som tur är var min kära USA-kompis Ellen inne på msn så jag fick iaf berätta nyheten för någon och diskutera lite. Hade nog spruckit annars. Gud, jag skrev till och med fel lösenord SEX GÅNGER innan jag kom in på bloggfan, så uppe i varv är jag nu!

Jag kommer självklart uppdatera cillii-bloggen som vanligt, den kommer inte förändras.
LONG LIVE "THE LIFE OF CILLI" (så att säga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback