10 mars, tjena på're

Typiskt jävla bra:

1) Fick världens finaste present från Malin
2) OLA svarade på mitt inlägg på hans facebook (nu kan jag säga att vi i princip har pratat med varandra! Gud, jag älskar honom så jag nästan dör.)
3) Fick ett lite lugnande mail från USA-familjen


Typiskt bra/dåligt:

1) Tittar på klockan och inser att den är 03.00 och att jag visst fyller 21 idag. Jag känner mig fan för första gången i mitt liv gammal. Vadå 21 liksom? Jag har dessutom inte hittat några paket så jag vet inte om jag kan förvänta mig något när jag går upp om 9 timmar. Inte ens en tårta skulle morsan baka, utan en jävla kaka. Tacka vet jag när man var liten och fyllde år, då var det lite drag på't minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback