DAGLIG LEDER

HAHAHA ALLVARLIGT, de senaste dagarna har nog varit de roligaste i mitt liv. Som bilden på http://hejdetarsara.wordpress.com visar så kom jag ju inte jättenära just skidåkningen på fjällenresan vilket för vissa kan anses som lite tardigt men ärligt, har aldrig skrattat så mycket som på våran weekend @ Stoten så det gör mig fan ingenting att vissa saker hamnade lite i skymundan heheh.

Extremt jävla glad att det blev av! Haha, ligger i min säng nu och kan verkligen inte låta bli att le 24/7 eller skratta för mig själv när jag tänker på allt tardigt som har hänt. Det här är nog det typ enda i mitt liv som jag faktiskt kan säga att "jag kommer kunna leva på i minst ett år" <3

Ae lol alltså. Love you all, alla tardisar :D


Kommentarer
Postat av: sash

LOVE YOU TOO TARDISET NR 1 !!!!!!!!!!

tydligen har taxipengarna inte dragits än hahahaha <3

2010-03-02 @ 09:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback