Standard

Skriver ett jävla "pre-departure project" som ska lämnas in på skolan i New York. Tänkte skriva lite kort om min region, Linköping för att ge dom en inblick i hur jätteintressant och fint det är här i Sverige. Skriver första meningen "I live in a town called Linköping, which is the fifth biggest city in Sweden with a population of..." EEEH, JAHA?! Hur många bor här? Jag tackar Gud för google och wikipedia i sånna här stundet alltså. Idag har jag iaf lärt mig hur många som bor här och nu kan mitt arbete fortsätta! Skriver lite om LHC (iiiiiiiiih) och SAAB och shit. Bästa med wikipedia. "Det här tar vi" och sen bara koppa. Fett med bra arbete kommer det här bli. The teacher is just going to love me.

Jaha, annars har jag idag blivit lurad på 120 kronor. På samma jävla sak som för två veckor sedan. Butiksbiträden måste ju fan älska mig, jag bara nickar och drar kortet. Tur att det är sånt jävla cashflow på mitt konto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback